Naročilo
Vaše naročilo ne vsebuje cen tiska (graviranja, UV tiska, tiska … najdete jih na povezavi tukaj). Glede tiska vas bomo kontaktirali, da se dogovorimo in upoštevamo vaše želje.
CENE IZDELKOV NE VSEBUJEJO DDV.
Dostava
Izdelke vam izdelamo v roku 3 – 7 dni. Odvisno od naročene količine in dobavljivosti izdelka. Ko bodo izdelki končani, vas bomo obvestili po telefonu ali e-pošti.
Izdelke vam pošljemo ali jih pridete osebno iskati na naše podjetje v delovnem času (vsak dan od 8 – 16 ure)
Plačilo
Plačilo je možno po predračunu, ki vam ga pošljemo po dogovoru glede tiska/graviranja.
Stvarne napake in reklamacije
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini promo-shop.si. Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@promo-shop.si. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.
Blago s kopijo računa in opisom napake uporabnik najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje ali dostavi na sedež podjetja.
Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko uporabnik obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@promo-shop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.